Jag lever än

Kommer knappt ihåg vad jag gjort de senaste dagarna. Inte är det att plugga iallafall. I torsdags blev det iallafall lite öl med Nilsson :)

I fredags var jag bakis och låg vid poolen och solade. Sen kom Måns och vi solade ett tag innan vi åkte till Jensen för att käka lunch. Deras kyckling kan man ju nästan dö för! Sen blev det filmkväll på kvällen.

Jobbade igår, sjukt segt. Och efter det åkte vi hem till Björn och käkade mat och firade att han fyllde 36! Sen blev det party hos Mackan i Danderyd. Väldigt roligt var det. Och idag har jag och Måns rört oss mellan solstolen och poolen. JÄVLAR vad varmt det är. Nu är sommaren här på riktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0