Helt lost

Min dagsuppfattning är helt skev. Vet inte vad det är för dag. Känns som en onsdag men enligt mobilen och alla andra är det söndag så jag får väl förlita mig på att de har rätt. Dagen har spenderats på jobbet. Helt ensam. How fun. Bästa är när det kommer en massa kunder och alla ska självklart ha en macka hit, lattes dit och en bakad potatis till någon annan som pricken över i:t. Meen jag tog mig igenom dagen ändå, wehuuh. Kom hem strax innan fem och sen dess har jag faktiskt inte gjort allt för mycket. Ätit mat. Typ det. Nu ligger jag och kollar på film, baksmällan tre. Tänk om man ändå kände Alan. Ens liv skulle liksom aldrig bli tråkigt.. Inte för att mina vänner är dåliga de heller, men Alan är något extra. Kan ju inte lova att jag inte skulle halshugga killen dock, men en vecka kanske man skulle stå ut iallafall! Ska kolla klart på filmen och sen ska jag nog fasen sova. Är ledig imorgon men sov typ ingenting inatt och finns ju inte överdrivet mycket saker att göra heller. Söndagar kan vara ganska härliga ibland! Minus jobb dårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0