Hallå där

I torsdags mötte jag upp min man i stan efter hans vecka ute på landet. Vi växlade pengar, köpte solkräm och käkade middag innan vi åkte hem till honom. Han lämnade lite grejer, packade om och sen åkte vi till mig. Låg och gjorde i princip ingenting speciellt. På fredagen var vi först vid Globen för att hämta ut hans biljetter till Bajen matcherna och sen hem och chilla plus fixa oss. Sedan drog vi på fest hos tengan! En rolig kväll med massor med nya ansikten! Vi landade i sängen runt halv 4 och vi spenderade lördags förmiddagen med att må skit.

Vid 3 var det dags att trotsa det dåliga måendet. En kväll i finnhamn stod på schemat. Sova i tält är inte riktigt min grej men det var en rolig kväll så det jämnade ut sig!

Igår åkte månsi till Rhodos och om två dagar är det våran tur att dra. Kos, här kommer vi. Are u ready?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0