Torsdag

Idag fick jag äntligen sova ut. Och det gjorde jag också minsann. Klev inte upp från sängen förens klockan 2, haha jösses! Men det var väldigt behövligt så jag har inte dåligt samvete för det. Käkade frukost och sen åkte jag och Jessie till Fanny i tumba för att börja fixa med mammas present, hoppas att det blir bra. Sen vidare till skärholmen. Vi både tröttnade redan på bussen påväg dit så vi var in i en affär i tio minuter och sen åkte vi hem igen, värt.
 
Nu sitter jag och kollar lite tv. Tänkte starta sons snart och kolla ikapp mig lite. Ligger bara på säson två hehe, så har en del att kolla. Men har fan aldrig tid känns det som! Men nuuu så :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0