Tisdag

Idag har jag inte gjort någonting i princip.. Kollat upp lite saker till skolan och så, fixat pass och gått på proemenad med Jessie. Japp, det var det.Stressigt som fan att fixa passet idag. Tänk om det inte hinner komma?? Det var tur att pappa kom hem idag iallafall. För annars hade jag inte ens fixat passet. Hur ska jag veta att man inte får åka till England om ens pass går ut inom 6 månader liksom, de var det dummaste jag hört! Well, hon lovade att passet skulle hinna komma iallafall!
 
Nu tänkte jag sova iallafall. Lång dag imorgon. Börjar jobba klockan 6 och sen ska jag träna tillsammans med Nella och Fanny. Yes, ni läste rätt. TRÄNA. What liksom? Men det var väl på tiden... och sen har jag träning med tjejerna efter det också. Som alltid :)) hheeh, men nej, goodnight fellas
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0