Tisdag

Praktik idag igen. Och jag trivs verkligen. Med barnen, jobbet, de andra pedagogerna och ja. Allt. Känns verkligen skönt. Inte för att jag tror att jag kommer vilja jobba där när jag är klar med utbildningen, men bara att känna att jag trivs nu är ju ett plus. Sedan hade jag träning. Börjat på tisdagar nu också för att hjälpa Jake. Hej jag har inget liv. Men det är kul :) Och igår var jag och Jessie på middag hos morfar. Favoritmaten stod redo på bordet när v kom dit, hur underbart är inte det? Och innan det var vi förbi hos Erika för att köpa blommor. Det var kul att träffa henne igen och hon frågade om hon kund ringa mig någon gång om det behövdes barnvakt,så vi får väl se om jag får något samtal någon gång. Saknar ju båda de barnen så det vore ju himla kul eller vad säger niii? Lilla Alex och Harlei! och nu var tanken att det skulle komma upp en bild på dem men min dator och mitt internet hatar mig så ni får föreställa er en egen bild av dom! perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0