Söndag

I fredags blev det lite minikrök hemma hos Emil med ungefär 7 andra. Kände mig lite halvt mobbad i början men det försvann ganska snabbt, som vanligt haha. Mådde skit på lördagen men hade lovat Fanny att träna med henne så jag pallrade mig iväg till gymmet. Tränade inte sådär jätte mycket kanske heh, men lite gjorde iallafall. Och Fanny fick sällskap :)) Sen kom Jocke och Halina över på middag och dom var här till halv 12 typ, så blev en lugn kväll igår vilket behövdes kan jag säga er! Vi sa även att vi 4 ska åka till New york tillsammans, åååh :D kommer bli awesome! Nu gäller det bara för dem att spra ihop pengar :D
 
Idag mår jag bra. Skönt. Måste både städa, plugga och sen så ska jag träna x-team tillsammans med Nella OCH Fanny!! :D kommer bli hur kul som helst! Men innan jag tar tag i allt allvarligt så tänkte jag unna mig själv en liten sims stund, längesen nu så :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0