Onsdag!

Fick hela tre timmars sömn innan jag skulle pallra mig iväg till jobbet. Älskar när det blir så.. Men jag överlevde jobbdagen och sen var jag faktiskt och simmade tillsammans med Fanny och Nella, så nu lär jag väl ha en härlig träningsvärk imorgon! Sen iväg till castello, middag och fika innan det sen var dags för träning. Det var en riktigt bra träning idag måste jag säga! Sånt är alltid kul att se :)) mina fina tjejer!
 
Har precis kollat på en riktigt bra film. The intouchables. Baserad på en verklig händelse, älskar sådana filmer! Den var rolig och fin, en bra film med andra ord! Den borde ni se. 
 
Nu borde jag sova men ah, vi får väl se hur det går... HUR KAN JAG INTE VARA TRÖTT?!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0