Nyår

Idag har man mått som förtjänat. Fast var faktiskt inte så jättebakis, har mest varit trött. Men så blir det om man bara sover 3 timmar haha,
 
Igår var det, som alla kanske vet, nyår. Kvällen började hemma hos Oscar tillsammans med honom, Chris, Mirja och Hanna. Sen rullade vi vidare till Emil. Efter tre sekunder var jag på vift, ensam som alltid, och såg ingen av mina ovannämnda kamrater en enda gång förens dom gick hem haha. Eller såg gjorde jag nog, huset är inte direkt stort men var inte med dom på hela kvällen. Undra vem jag var med. Det är ett mysterium! Det var jävligt roligt iallafall och jag fick karatefylla som vanligt. Kan inte påstå att jag minns kvällen så bra men antar iallafall att man har kul om man står och dansar och sjunger till Shrek låten klockan 8 på morgnen tillsammans med 4 andra killar haha. Jag, Måns, Emil, Leif, Carlos, Tisse och någon jag glömt namnet på var sist kvar, festade fram till 10 på morgonen. Sen gick Leif hem, med ett par plastpåsar på fötterna eftersom hans skor var borta och Emil gick och la sig och vi andra hamnade i soffan. Emil hade blivit sur för nånting så den jävlen stängde av alla element så det var ju svinkallt när vi skulle sova. Smarta Jossan lyckades lista ut vart han hade filtar, dessvärre fanns det bara 4 så killen utan namn fick bli utan haha. Han sov med jackan, stackare! Vaknade tre timmar senare och låg kvar i Emils soffa med alla som sovit kvar fram till halv 6 då mamma och pappa hämtade mig och vi köpte pizza. Mycket bra kväll måste jag säga!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0