Måndag

Sitter i skolan. Meningen är att vi ska ha intro för VFU:n som börjar på onsdag, men läraren är inte här ännu.. En annan lärare var här och satte oss i arbete men jag börjar bli klar med det. Förhoppningsvis kommer läraren snart så att man kan få veta allt man behöver. Jag slutar iallafall klockan 4 och då är det raka vägen till träningen som gäller. Sedan hem, käka middag och plugga och lite sånt innan jag varvar ner framför sons. Och äntligen har Jax klippt sig så nu är han snygg igen. Eller okej. Det är fortfarande Charlie hunnam så snygg är han alltid, men nu så! Ögongodis.
Men nej, borde väl sysselsätta mig ned någonting viktigt just nu. Men helt ärligt orkar jag inte. Så lär ta slut på alla batterier på mobilen genom att uppdatera Facebook och instagram 13334 gånger till under denna tid. Oh well, måste ju göra något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0