Lite update

Det var jätte mysigt i torsdags med mina fina tjejer. Vi åt middag på friday's och sen vidare till tiffanys för lite öl/cider/vin. En perfekt sista kväll med dom bästa! Och nu har Emma åkt.. : (

I fredags satt jag, nella och Fanny hemma hos nella. Vi fixade oss och förade ett bra tag, sen efter lite om och men drog vi hem till Emil på fest. Jag hade jättekul och vid 9 försökte jag gå och lägga mig i soffan. Gick inte som planerat. Rick gick och snodde min filt hela tiden och ställde stolar på oss. Härligt. Klockan blev 11 och utan någon sömn alls gick jag och Måns till bussen och åkte hem. Jag lyckades övertala honom att åka till min busstation så jag fick sällskap hela vägen, win win. Blev iofs ändå en omväg sen eftersom jag lovade honom att gå förbi stuvsta då haha, men ändå! Kul kväll :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0