Hemma igen

Jag hade ett par riktigt bra dagar i London tillsammans med min fina Fanny! Vi tillbringade mest tid inne på primark och brände pengar, men det var ju det som var själva poängen med resan också. Shoppade massor, många turer fram och tillbaka melln hotellet och oxfford street via hyde park, god mat på olika resturanger, öl, härliga britter och bra sällskap har dessa dagar gått ut på. Kändes konstigt att vakna upp hemma idag. Saknar hotellet och ja, London. Älskar den staden. Det var min tredje gång där och absolut inte den sista. Nästa gång vill jag dit när det är sommar. Kanske redan i slutet av denna sommar? Vi får se helt enkelt. Är  ju inte speciellt dyrt att åka dit. Men ska ju utomlands med tjejerna i sommar också, och så vill jag ju till New york med Jessie, Jocke och Halina. Tror det är dags för mig att köpa en trisslott, eller vad säger ni?
 
Bilder från resan kommer så fort jag orkat lägga in dem på datorn. Någon gång idag iallafall. Nu tänkte jag leka duktig och plugga lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0