Hello there

Lördagen blev inte riktigt som planerat. Men det var roligt iallafall. Hamnade på nype av alla ställen, men med en hel del människor som man kände. När dom stängde blev det donken och sen taxi hem till Rasmus där en full och glad nilsson satt helt ensam och väntade på mig och Emma haha. Efter ett tag kom även Rasmus hem och vi drack lite mer öl och sen somnade alla. Roligt var det iallafall! Vaknade upp och mådde skit. Vi 4 åkte och käkade och sen gick jag hem och sov. Satan vad dåligt jag mådde alltså haha. Men det var kul! Idag har jag varit i stan och nu är jag precis hemkommen från middag hos morfar tillsammans med Jessie. Som vanligt god mat så nu är jag mätt som bara den! Ska plugga lite sen blir det OC innan det är dags att sova. Praktik imorgon och sen direkt träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0