Godnatt om ett tag

Det var kul att vara tillbaka på praktiken. Barnen kom ihåg mig och var glada att se mig, känns skönt måste jag säga! Det är även tre nya tjejer på avdelningen och dom ser ut att trivas också! Tycker dock lite synd om mig själv som måste upp så tidigt men så är det att jobba. Har 19 dagar kvar av praktiken och tänker njuta av den tiden. För tillfället ligger jag och kollar på Sons. Jag borde sova men är inte ett dugg trött. Ligger på sista avsnittet på säsong 4 och kan.inte.sluta.titta, aaahhh. Men kollar vidare imorgon. Är cirka 15 minuter kvar på det avsnittet och sen funderar jag på att kolla pretty little liars avsnittet. Borde inte. Men jag måste. Får väl vara en zombie imorgon. Det är jag van vid heh. Längtar till helgen. Längtar till lördag. Då jävlar är det fantastic four again. Emma är då hemma och vi ska köra på middag och utgång. Alla 4. Åh vad bra vänner jag har. Älskar er babes! Längtarlängtarlängtarlängtar. 3 veckor är för lång tid borta måste jag säga. Emma, du är saknad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0