Tisdag

Hade lagt upp en bra plan för mitt plugg den här veckan. Men så kom huvudvärken från helvete på besök igår så planen sprack ganska direkt. Härligt! Får plugga extra idag då. Problemet är bara att jag verkligen inte har tid idag. Slutar 16. Träning 17. Sen måste jag till skolan och lämna en bok. Kommer komma hem vid 10 ikväll fan. Äta middag och sen sätta mig och plugga? Ah juste... Lycka till Jossan! (Y)

Sitter inne och jobbar medan alla barn är ute och leker. Men snart är det lunch så de kommer väl in alldeles strax skulle jag tro! Undra vad för äcklig mat det bjuds på denna tisdag då...ska bli spännande att se! Nä nu ska jag inte låta så negativ. Ledig i 2 dagar efter idag ju, wööööwww

Juste. Vi bokade kos igår också. TAGGA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0