Söndag

Helgen har varit riktigt bra. Både en utgång och en lugn kväll med vänner, precis vad jag behövde.
 
I fredags började jag, Emma, Fanny, Nella och Matilda med bowling och öl i gullmars. Vid 10 hade vi bowlat klart och då hade även KFUM tränat klart så vi satte oss tillsammans med dem och drack ännu mera öl på bowlingen. Senare åkte de flesta av oss vidare till en bar på söder där vi stannade till stängning. Vi var runt 16 pers och jag hade riktigt roligt! När vi drog från stan åkte jag, Fanny, Oscar och hans kompis Robin och mötte upp Rill, Elli och någon till kille. Vi drog till rågsved på någon form av efterfest. Sjukt tråkigt haha, och vi stannade inte så länge. Jag och Fanny klampade in hos mig halv 6 på morgonen och vaknade upp dagen efter och mådde väldigt bra faktiskt. Jag ringde mamma och de köpte mat till oss, väldigt behövligt.
Sedan låg vi en stund och kollade på film innan Fanny åkte hem. Senare kom morfar, Barbro, Jocke och Halina hit på middag. Åt sjukt mycket, som vanligt. Och efter middagen åkte jag hem till Fanny och kollade på det pinsamma programmet, melodifestivlen (det blir fan bara sämre och sämre) tillsammans med henne och Emma. Har inte ens några kommentarer om programmet.. Efter det badade vi och sen glodde vi film tills jag halvsov i soffan. Då gick vi hem till henne och sov!
 
Nu blir det lite plugg och sen träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0