Söndag

Och så blev det söndag även denna vecka. Helgen har varit rolig iallafall. I fredags vart det bowlingen, dickens och sen efterfest hos Emil. Älskar att jag är så smart att jag tar en taxi ut till skogen klockan 4 på natten. Äsch, man kan ju inte alltid ta bra beslut. Lördagen då. Och en av anledningarna till att efterfesten dagen innan var en dålig idé, vi hade miniläger med tjejerna. 4 timmar i en gympahall. Jag överlevde men fick höra ett antal gånger att jag såg mer död än levande ut..hah! Sen direkt efter gympan så käkade jag middag tillsammans med Emma, Fanny och Nella. Vi planerade vår resa i sommar, taagggad! Sen åkte jag och Emma till tullinge på krök. Vi gick vilse. Stod på vägen som huset låg på, ändå hittade vi inte. Så vi ringde taxi..bra jobbat! Vi kom fram vid närmare 1 tror jag. Emma släpade med mig till huddinge så var lite glad imorse att jag var så nära hemma iallafall! Jag och Emmster käkade pizza och sen dess har jag inte gjort allt för mycket. Kollat tv. Och ätit.
 
Nu ska jag plugga lite innan jag ska sova. Måndag imorgon, ännu en dag på praktiken. Ska bli roligt att träffa alla barn igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0