Onsdag

Visserligen var det jävligt skönt, och behövligt, med sovmorgon. Men att vakna upp utav att man knappt kan andas är inte lika charmigt. Jag älskar att vara förkyld. Men en liten förkylning kan inte stoppa mig. Dagen i ära kommer att spenderas framför engelskaboken jag ska läsa. Jag hoppas att jag ska lyckas ta mig igenom lite ur den iallafall. Sedan blir det träning och sen tänker jag åka till flottsbro även fast jag inte kan andas. Extremt sugen på skidor. Och efter lönen ska jag även tvinga med mig Jessie dit så att jag kan bättra på mina snowboard skills lite, woho. Har faktiskt läst några sidor redan och det ska jag fortsätta med ett tag till innan det blir lunchpaus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0