Mina ögon blöder

40 sidor senare tar jag en paus. En paus för att städa. STÄDA. Hur kul är det egentligen? Inte ett dugg. Men roligare än att fortsätta läsa. Ska jag fortsätta i det här spåret kommer mitt rum vara skinande rent varenda jäkla dag som jag har mycket att läsa. Jag är iallafall lite småstolt över mig själv. Inte kollat på tv alls idag, eller jo. En liten stund. Men det var bara för att jag tog en matpaus. Annars brukar jag alltid fastna framför tv:n istället. Men inte idag. wohoo, som sagt. Vart är min medalj? Ni kan skicka den på posten.
 
/ duktigtjej
 
PS. Vill bara tillägga att jag aldrig någonsin innan har läst 40 sidor på en och samma dag. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0