Måndag igen då

Jag kan inte ens minnas senaste gången jag vaknade upp av mig själv, pigg, klockan 9. Kanske borde överväga att försöka gå och lägga mig i tid lite oftare, var ju ganska skönt att vakna pigg. Jag börjar klockan 1 idag och min plan var att gå upp klockan 10 så att jag hann plugga lite innan skolan. Sedär, nu hinner jag ju plugga ännu mer.
 
Idag har jag föreläsning mellan 13-15, sen träning. Sen blir det väl ännu mer plugg ikväll antar jag. Jobb imorgon. Hur fasen ska jag klara av att gå upp klockan 5 imorgon?? :| Ser inte alls fram emot det, men det blir skönt sen när jag får lite extra pengar! Men nej, nu ska jag fixa frukost och läsa för fullt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0