Måndag

Det har varit en lång dag idag. Klockan ringde halv 7 och då var det bara att pallra sig upp och äta frukost och göra sig redo för en dag på praktiken. Det är tur att jag trivs och att det inte direkt känns som att man är på jobbet när man väl är där. Tiden går väldigt fort. När jag slutat var det dags för träning som alla andra måndagar. Träningen gick bra och visserligen kan tjejerna gå mig på nerverna ibland, men jäklar vad jag gillar dom! Bästa tjejerna ♥
 
Jag kom hem runt 8, då käkade jag middag och nu har jag precis suttit och pluggat i en timma. Duktig chey. Vi har en sjukt tjock bok att läsa denna kurs. Jag har inte alls kommt långt men jag jobbar på det. Boken är faktikst väldigt intressant. Mycket psykologi i den och det gillar ju jag. Men den är tyvärr på engelska vilket gör det lite mer segläst och jag hänger inte alltid med. Hade ju varit skönare om den var på svenska men ja. Intressant är den iallafall. Men nu tänkte jag ge upp för ikväll och kolla på OC och hålla tummarna för att jag somnar tidigt ikväll. Ni kan ju hålla en tumme eller två åt mig också vore ni gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0