Kan.inte.plugga.

Kan någon vänlig själ där ute snälla förklar HUR man ens kan läsa mer än 3 sidor innan man tappar fokus? Jag kan verkligen inte. Det vi läser, det är sjukt intressant faktikst Men att läsa sida efter sida, det håller inte. Tre sidor max, sen är jag körd. Vad gör man åt det??? Om nu gud skapade människan gjorde han mig helt värdelös när det kommer till att plugga bara för att jävlas. Spelar liksom ingen roll om jag vill. Det går inte.
 
Oh well. Har fått lite gjort iallafall efter denna långa jobbiga dag. Praktik, träning, skolan. Allt gick bra och jag har tagit mig igenom den. Två dagar kvar av praktiken nu. Vet dock inte vilka dagar, utan måste maila Line om det. Men två dagar iallafall, Sorgligt. Kommer sakna barnen så jäkla mycket! Men kommer ju tillbaka dit sen någon gång. Fast då kommer nog inte alla barn vara kvar, men några iallafall! Åh gosepluttar. Nu ska jag sluta slita av mig håret av frustration och lägga mig och kolla på OC istället. Mycket bättre. En pluggdag väntar mig imorgon, följt av träning och skidor. Blir nog en bra onsdag trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0