Helgen

Hade en sjukt rolig kväll i fredags. En skev, men rolig kväll. Jag och tjejerna hamnade hemma hos Petersson där vi förade med Sebban, Chrippa, Niklasson, Putte, Fredrik och sen ett par till som jag faktikst inte minns namnet på. Kul var det iallafall. Sedan blev det krogen en sväng. Väldigt kort sväng eftersom vi inte kom iväg förens runt 12. Och sen skulle smartskaftet Jossan såklart från stan till efterfest i huddinge. Där alla i princip sov. Härligt! Meen det var en kul kväll ändå!
 
Det roliga fredagskvällen resulterade i att jag mådde som en påse skridskor hela dagen igår. Saatan vad dåligt jag mådde. Så jag stannade hemma. Vilket var lika bra eftersom jag även är sjukt förkyld och det låter som att jag druckit whiskey i en månad typ. Jag älskar att vara sjuk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0