Snart julafton

Imorgon är det julafton. Det är inte direkt lika spännande som när man var liten men jag gillar julen väldigt mycket ändå. Vi ska, som vanligt, åka hem till morfar och ser redan fram emot hans köttbullar heh. Jag är klar med alla julklappar så allt som ska göras imorgon innan vi ska till morfar är att duscha och göra mig redo. 

Ligger för tillfället och glor på film. Men tänkte alldeles strax försöka sova. Utvilad på julafton vill man väl gärna vara. Iallafall jag som halva året har gått runt som en zombie på grund av sömnsvårigheter. Hoppas på bättre tider nu. Inte långt kvar på kursen och nästa ser ut att bli mycket lugnare. Hoppashoppas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0