Snart är jag där

Jag börjar äntligen se ett slut i denna långa mörka tunnel som jag befunnit mig i hela denna hektiska termin. Jag har bara två veckor, 10 arbetsdagar kvar, och sen har jag lov. Lov i två veckor. .Jobbet har julstängt så jag har verkligen lov på riktigt. Det är så behövligt. I fredags sa min kropp ifrån. Med bara 3 timmars sömn vaknade jag upp och mådde skit. Ont i halsen, ont i huvudet, ont i precis hela kroppen och hade noll energi. Hade sovit hos Måns så blev omhändertagen hela dagen. Rörde mig inte utanför hans soffa förens halv 6 på kvällen då jag åkte hem. Låg hemma tills klockan var 10 och då var jag extremt uttråkad så gck över till Måns kompis där han var, satt där i kanske två timmar innan jag och Måns vandrade hem till mig. Tanken var att han skulle upp och jaga på lördagen men det blev inte så. Så vi bakade bullar och mös hela dagen. Klockan 8 bänkade vi oss framför tv:n och var taggade på solsidan. Lördag slog det oss sen. Det är ju bara lördag. Ingen solsidan med andra ord. Istället blev det oc och massa gott. Vaknade upp idag och mår relativt bra. Har fortfarande ont i halsen men allt annat är borta. En vilohelg och lite julstämning och nu är jag på banan igen. Efter 3,5 månads intensivt plugg med knappt en enda ledig vardag och enbart heldagar och plugg i massor har jag bara 10 veckodagar kvar. 10. Det är ingenting, det klarar jag galant.Sen ska jag njuta i två veckors tid. Jag gillar julen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0