Lucia!

Idag var det luciafirande på förskolan. Höll på att dö när alla barnen sprang runt i sina lucialinnen, pepparkaksdräkter och tomtedräkter. Så jävla söta alltså. Egentligen skulle det ha varit sista dagen för mig men eftersom jag va bortrest så har jag 7 dagar kvar. Tre dagar nästa vecka och sedan fyra till efter jul. Ska bli skönt på ett sätt att komma tillbaka till skolan men kommer sakna alla små barn! Dröjer länge innan jag kommer tillbaka. Tråkigt!
 
Imorgon har jag prov så denna kväll blir lugn och fruktansvärt tråkig. Plugg och sitta hemma själv. Jag hatar att vara ensam. Vill ut och träffa folk. Dricka öl. Vara ledig. Träffa människor. Depphöst alltså. Men snart är det över. EN jävla vecka kvar sen har jag fan lov. Så otroligt skönt. Ska ladda ner lite bra saker att kolla på så att jag inte dör av tristess ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0