Torsdag

Idag känner jag mig duktig minsann. Klockan ringde klockan 5 och jag steg, motvilligt, upp ur sängen. Käkade frukost och gick ännu en gång till jobbet. Stressigt som fan har det varit idag men jag överlevde. Efter jobbet åkte jag till skolan för att låna lite böcker och köpa kurskompeniet som jag behöver för nästa kurs. Gud vad jag är ute i god tid! När jag kom hem från skolan ville jag inget annat än att slänga mig på soffan. Men nej. Det var dags att städa mitt äckliga rum så det fick bli så! Efter jag städat tog jag en timmes vila framför tv:n, sen blev det middag och nu har jag precis läst allting jag behöver läsa inför måndagens seminarie! Duktig tjej. Har dessutom betalat mina räkningar också. #fattig. Nu sitter jag iallafall och glor på Liar Liar och väntar på min bebi som kommer hit efter sin träning. Då blir det gosmos innan det är dags att sova. Jobb imorgon med. Sen äntligen helg, du är efterlängtad vill jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0