Sliten tjej

Jag är hemma från lägret och det enda jag gjort sen dess är i princip att jobba. Jobba jobba joooobbba. Har även spelat fotboll och tagit en sväng förbi gömmaren. Dock blev det inget bad för det var riktigt kallt heh. Men ja. Nu är jag ledig enda fram tills måndag. Fyfaaan vad skönt. Inte fått sova ut på över en vecka. Imorgon ska jag sova länge. LÄNGE. Träning imorgon också. Wiie! Härligt att vardagen börjar närma sig. Snart är det dags för skola också. Konstigt nog så längtar jag lite. Men vi ska ha en rolig kurs. Dans, drama, bild och musik. Blir nog rätt härligt. Hoppas jag iallafall.
 
En resa till new york vill vi också boka. Måste jobba mer. Få lite pengar, som jag sedan kan shoppa bort. Men är det i new york det sker bryr jag mig inte. Det är ju ändå NY liksom. Åh vad jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0