New york!

Känner att jag tappat bloggsuget lite. Vilket är synd då det är riktigt roligt att kunna kolla tillbaka på vad man gjort! Men what to do. Så speciellt är ändå inte mitt liv att jag skulle dö utan att komma ihåg allting. Men you get the point. Hade iallafall en bra helg. Lite krök hos Måns kompis i fredags, sen fira fina fina Emma på lördagen innan jag begav mig mot en fet lokalfest som inte ägde rum i en lokal utan i stora partytält utomhus. Kul var det iallafall.
 
Efter helgen har jag jobbat. Och jobbat. Är ledig idag så passade på att ta en härlig sovmorgon. Imorgon ringer klockan 5 igen. How nice. Något mer som är värt att nämna är att jag och Jessie har bokat en resa till new york. Yep ni läste rätt. I november tar vi varsin väska och drar iväg till new york i en vecka Fyfan vad härligt. Längtar som fan. Ska inte slösa pengar på ondiga saker fram tills dess. Värt att ha massa massa pengar där borta. Hejdå krogen. Vilken tur att jag inte gillar krogen speciellt mycket då, wiewie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0