Måndag

Har haft en väldigt bra helg. I fredags gjorde jag inte allt för mycket på dagen vad jag kan minnas. Senare kom Måns och Niklas hem till mig och vi satt och förade/letade efter något att göra. Efter ett tag drog Niklas hem istället och vid halv 1 åkte jag och bebbo på fest i tullinge! Rätt mycket folk man kände så det var roligt!

På lördagen chillade jag och Måns hemma hos mig tills klockan var tre. Då började jag röra mig mot nellas 20 års firande. Det blev middag och lite förande hemma hos henne. Sen tog vi tåget in till stan. Limrick stod på schemat. Bartömning. Sista kvällen. Spårat. Var hur kul som helst. Måns och Niklas kom förbi dit senare också. Det blev dans, öl, dans på bardisken och mera öl. Jag och måna ramlade in hoa mig runt 4 nångång, spenderade söndagen med att må skit, äta pizza, bada badkar, äta kladdkaka och ha ångest.

Upp klockan 5 idag för att jobba. Åh herre. Jag tog mig igenom dagen, 1 timma övertid också så 9 timmar blev det. Jobbar imorgon också. Fyller år gör jag också. Wehu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0