Hemma!

Så var man hemma igen efter en helt klart oväntad vecka på kos. Resan började med att vi i bilen insåg att vi kollat fel på tiden så vi hade missat planet. Ahapp, vad nu då tänkte vi. Vi ringde som galningar och vi lyckades hitta ett flyg samma dag. Från Arlanda till Berlin, från Berlin till Salzburg och därefter vidare till kos. Äsch vi kör ändå bara vi kommer fram till kos. Vad kan gå fel efter den här morgonen liksom? Så skulle vi inte ha tänkt. När vi anlände till kos var väskorna fortfarande kvar i Berlin. And guess what, det är dom fortfarande. En hel vecka med 4 tjejer utan någonting alls. Inga kläder, inget smink, smycken plattång. Ja ingenting. Men med kläder från kos turistaffärer och billigt jävla smink hade vi en grym vecka iallafall. Man får göra det bästa av situationen! Vi träffade på härliga norrmän som vi hängde med varje kväll. En riktigt rolig resa iallafall! Saknar dock mina kläder men får jag dom inte inom nån dag eller två så lovar jag att Tyskland får en mindre invånare!

Kul hade vi iallafall! I helgen är jag hundvakt och månsi är här och håller mig sällskap! Färga håret ska jag göra också, wie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0