Helgen

Jag har varit hundvakt hela helgen. Har fått sällskap av Måns så jag har iallafall sluppit vara helt ensam. Vi har väl inte gjort överdrivet mycket. Ätit massa mat, sola, bada, gått promenader. Sen åkte vi hem till honom en sväng, badade jacuzzi och sen var vi förbi hans kompis på lite krök i fredags också. Men eftersom han jobbade i lördags och jag hade hundarna stannade vi inte så länge! Har haft en väldigt härlig helg iallafall. Rehab efter kos. Utan kläder är jag dock fortfarande. Jävla airberlin. Ska förbi flygplatsen idag. Nu jäklar!

Måns är påväg till jobbet nu och jag glor på tv. Ska fixa i ordning frukost strax iallafall, hungrig som en gris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0