Tisdag

Våran lärare den här kursen är allt annat än bra. Tror vi var cirka 8 stycken på lektionen. Vi brukar vara allihoppa så bara det säger ju en del. Inte end enda vettig sak sa hon idag. Kan ju lika gärna sitta hemma och plugga två timmar och få mer gjort än att åka dit i onödan. Alla i klassen funderar på att strejka sista seminariet, låter jävligt lockande måste jag säga! Sjukt tur att denna kurs var såpass kort som den var annars vet jag inte vad jag hade gjort. Nu bllir det iallafall lite plugg innan jag ska iväg på träning med killarna! Hoppas dom är på träningshumör för jag är inte på humör för att tjaffsa iallafall. Trött som ett svin och huvudvärk. Vilken jävla kombo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0