Söndag

Lokalfesten igår var riktigt rolig. Men den hade nog varit mycket roligare ifall jag inte skulle gå upp klockan 6 idag.. Jag drack typ ingenting, max 3 öl. Men hade kul med alla ändå och klämde även in lite dans. Jessie kom dit vid 1 och hämtade mig. På vägen hittar jag Nilsson som säger att han ska möta Rasmus vid bussen. Vi kör honom till bussen där vi hittar en deckad Rasmus på trottoaren. Haha åh herre. Jessie körde hem dom, utan henne hade nog Nilsson fått ett helvete att få hem Rasmus! Var hemma i sängen vid klockan 2, 4 timmar senare ringde klockan. Underbart ♥
 
Tävliingen gick bra. Vi visste att det inte skulle bli final för de yngre tjejerna men de äldsta hade iallafall en chans men tyvärr hade dom 2 fall och lite slarv på vissa varv så någon final blev det inte för något av lagen. Men alla körde bra ändå! Kom hem, slappade lite, sen åkte vi och köpte mat på heron och käkade framför bajenmatchen. Som vann. 3 poäng, jävla härligt!
 
/ leker insatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0