Onsdag

Känner att dagarna går snabbare än vad jag hinner med. Idag har jag pluggat, städat lite och haft träning. Jag borde egentligen plugga nu för det finns något jag ska ha läst tills imorgon men helt ärligt så vet jag inte vad jag ska läsa. Hittar det ingenstans, är trött och har ont i huvudet så nu skiter jag helt enkelt i det. Imorgon blir en lång dag och jag vettefan hur jag ska hinna med allting jag borde fixa innan göteborg. Men ah, får ta tag i det någon annan gång. Gå ju iallafall fort att packa så det är ju lugnt. Och Jessie betar av systemet åt mig imorgon också så får väl hålla tummarna på att allt löser sig. Det har ju en tendens att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0