Hej golvet

Nu börjar mitt rum se trevligt ut igen. Ska dammsuga också men det får bli imorgon. No stresssssss. Man kan iallafall se hela golvet nu så det är ju positivt! Börjar klockan 1 imorgon men ska hämta ut min tenta vid typ 11 och sen sysselsätta mig i stan i en timma med syster innan jag åker tillbaka till skolan! Föreläsning i en och en halv timma imorgon och sen hem, ut med hundar oh fixa mat innan det blir träning! Hoppas på att lönen kommer imorgon också så jag slipper känna mig så fattig. 30 kronor på kortet är inget att skryta med liksom. Men men, kommer den inte imorgon kommer den ju på torsdag! Jag ska nog överleva. Hoppas jag.
 
Nu blir det criminal och sen soooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0