Göteborg

Har inte kunnat blogga på hela helgen. Bloggappen funkade konstigt nog inte och jag kommer inte ihåg mitt lösenord så kunde inte logga in via vnaliga internet, heh. Men nu sitter jag vid datorn igen!
 
Har tillbringat helgen i Göteborg tillsammans med 13 härliga tjejer och några föräldrar. Vi har alltså haft gympatävling. Tjejerna körde riktigt bra och kom på en helt klart godkänd plats. Tyvärr ingen final men det hade vi inte räknat med eftersom det var öppen kod och vi körde relativt enkla varv. Men tjejerna var hur bra som helst! Det har varit en väldigt rolig helg med tävling, bad, promenad längs avenyn och massa lek och bus. Jävlar vad härliga tjejer vi har i huddinge. Nu har jag precis kommit hem och eftersom jag ska upp klockan 5 imorgon och har delat en kanske 60 cm bred luftmadrass med lilla Moa har jag inte sovit allt för mycket. Så ska försöka sooova tänkte jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0