Söndag

Nu var även denna helg över. Blev öl på söder både i fredags och igår med många härliga människor! :) Tidig hemgång igår så jag vaknade upp jävligt pigg idag, skööönt! I lördags mådde jag piss hela dagen haha. Hade sovit 4 timmar på Rasmus soffa. Han skulle på konferans och vaknade inte utav klockan, det slutade med att hans mamma klampande in i hans lägenhet och vrålade och var väääldigt arg. Han drog, jag och Nilsson sov vidare. Eller ah, jag försökte men mongot va fortfarande lite full så han höll inte tyst en sekund. Tillslut däckade han på nytt och jag vaknade efter ett tag, kollade på klockan och fick sparka upp Nilsson som hade träning om 30 minuter. Bra koll på killarna måste jag säga! Efter en halvtimma av tjatande från mig gick han iallafall upp haha!
 
Idag har vi firat pappa som fyller år på tisdag och sen har det varit träning gånger två. Först för gymnasterna och sen körde jag och Nella x-team igen, kuuuul :)))
 
Tänkte även passa på att säga STORT grattis till min älskling Fanny som blir 19 år idag! Du är bäst, love you! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0