Måndag

Det finns fan ingen skönare känsla än när man ligger nyduschad i sängen som man precis bytt lakan i. Underbart!
 
Men ja, skola idag då. Första seminariet. Det gick bra. Det var bara en introduktion av kursen och lite information om hur det kommer gå till och hur planeringen ser ut. Det blir nog bra! Har en ganska bra grupp iallafall, så det är skpönt Och vi ska redan boka besök på en förskola och gå med en dag. Ska nog gå till förskolan där en av tjejerna från gruppen jobbar, så slipper jag gå själv. Får prata med henne på torsdag! Har inte så mycket schemalagd tid i skolan så det är skönt. Hinner jobba lite extra och plugga på fritiden! Är ledig imorgon, då får jag se vad jag hittar på. Lite plugg och träning tänkte jag klämma in iallafall! Nu blir det film och sen sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0