Måndag

Jag har inte haft tid att skriva sen sist. Eller jo kanske, men har inte orkat iallafall. I fredags jobbade jag och efter det blev det en lugn fredagskväll tillsammans med Emma och Fanny :) Vi kollade på film och ja, tog det lugnt!
 
I lördags var jag först iväg och friade min kusin. Känns som att någon i släkten fyller år och firas varenda helg haha, men det blir så när man har en stor släkt antar jag! Sen på kvällen blev det kräftskiva med Emma, Jennifer, Terese och Josefin :) Bra helg måste jag säga. Den avslutades med att jag och Nella tränade x-team igår och jag lärade mig skruva igen, wehu!
 
Idag har jag varit ledig så spenderade dagen med Fanny och sen blev det precis som varenda måndagskväll - träning. Det gick bra och jag gillar mina tjejer! Resten av kvällen har jag pluggat och nu avrundar jag dagen med en film. Föreläsning i 2 timmar imorgon, sen blir det plugg och träna tänkte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0