Torsdag

Igår var jag ledig, riktigt skönt! Började dagen med en power walk/springrunda till min egen förvåning. Ibland kan även jag överraska mig själv! Sen pluggade jag och tog det lugnt innan träningen. Efter träningen så skulle jag, Nella, Rasmus, Fanny och Nilsson ut och ta en öl. Så jag och Nella gick till O'learys där vi skulle möta Rasmus och vänta på de andra. Vi två råkade hamna mitt i Martins födelsedagsfirande haha! Varken Fanny eller Nilsson orkade komma så jag och Nella satt där ett par timmar med Rasmus, Alex, Martin, Jimmy, Niklas och Olle!
 
Idag har jag skola mellan 10 och 15. Eller ja, först grupparbete och sen föreläsning. Dagen lär gå ganska fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0