Torsdag

Hittills har jag haft en bra torsdag! Blev en härlig sovmorgon och direkt när jag vaknade åkte jag och Jessie till skärholmen. Där bjöd hon på lunch och sen gick vi runt och tittade lite i affärer. Sen åkte vi förbi jobbet, köpte med lite fika och sen åkte vi hem till morfar. Satt där ett tag och fikade med honom och Barbro och nu är vi hemma igen! För tillfället håller jag på att städa men sen måste jag även plugga en del, kuul! Är ändå ganska intressant men finns ju roligare saker att göra! Men näääe, städa var det medan pappa och Jessie är och handlar mat..undra vad de kommer hem med för gott! Heron skulle jag gissa på, men man vet aldrig!
 
heeejhejhejhemsktmyckethej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0