Tisdag

Det är helt sjukt hur trött jag är alltså haha! Somnade sent igår med, och klockan ringde halv 7. Låg kvar i sängen till klockan sju. Åt frukost och fixade mig snabbt och åkte till skolan. Hade skola mellan 9 och 13, sen mötte jag upp Emma och Fanny för lite lunch! Vi kollade även på skor och jag kommer nu få leva fattigt eftersom jag hittade två par skor jag vill ha. DÖ. Köpte dock inga idag men det kommer väl haha...
 
Sen kom jag hem, chillade gal1 en stund, sen har jag pluggat och käkat middag. Nu tänkte jag kolla det nya Gossip avsnittet och sen blir det bio med älsklings Fanny! En bra tisdag med andra ord. Imorgon är jag ledig och då blir det en rejäl sovmorgon kan jag lova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0