Söndag

Har haft en bra helg. Eller ja, fredag iallafall haha! I fredags drog jag till bowlingen i gullmars och mötte upp Nilsson och Rasmus plus några från deras lag. Jag vann över Nilsson och Rasmus wooho! Sen joinade Mackan också, för första gången sen ahns olycka, sjukt coolt! Vi två spelade på samma lag och vi slog Rasmus och Nilsson igen, gryyymma! Sen drog jag, Nilsson och tre till vidare till chill. Där satt vi tills de stängde. Sen åkte jag vidare med två randoms! Haha eller ja, drog vidare med Nilsson två kompisar, minns inte vad stället hette men vi stannade till stängning och jag var hemma någon gång efter klockan 4!
 
Spenderade lördagen med att må skit och hade hur tråkigt som helst. Men orkade inte göra något heller. Så var bara hemma! Idag har jag pluggat och haft träning. Nu kollar jag på tv och snart blir det sängen, upp klockan 5 imorgon wiiiieee älskar att jobba...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0