Söndag

Igår hann jag med både träning, städning och lite plugg. Duktigt Jossan! På kvällen blev det mys med Emma framför en film och lite godis. Lika bra att jag inte varit ute på hela helgen, sömnen behövdes och pengar har jag inte gjort av med så mycket heller, bra där! Blir ju faktikst utgång båda dagarna nästa helg - åh längtar! Ska bli sjukt kul :D
 
Om någon timma eller så ska jag iväg på årsmöte och efter det blir det träning. Ikväll ska jag plugga lite och sen imorgon har vi skola mellan 9 och 12. Vi ska dock ses klockan 8 eftersom vi ska gå igenom lite, vi har nämligen en muntlig grupptenta. Jag hoppas att det går bra!! Ska förbereda lite ikväll också. Men nu ska jag plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0