Meningslös träning

Helt meningslöst att jag och Mikaela ska vara i huddinge hallen på söndagar när vi har 4 gymnaster. Totalt var det 15 barn och 10 ledare. Är det ett skämt eller? Finns ingenting att göra där så man går ju bara och väntar på att tiden ska gå. Vilket den gör väääldigt långtsamt. Hoppas inte det kommer se likadant ut nästa termin. Känns lite bortkastat med tid!
 
Imorgon har jag skola. Vi ska först göra ett grupparbete och sen är det föreläsning och efter det direkt till träningen. En heldag i skolan med andra ord. Det har jag inte haft på över ett år haha, men det är lagom chill! Sen jobb på tisdag och bio på kvällen, sen skola 3 timmar på onsdag och sen har jag låååångledigt till nästa tisdag, hur skönt är inte det? Visserligen kommer jag ha saker att plugga, men ändå! Underbart. Nu blir det lite mera läsning innan jag ska kolla på film och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0