Måndag

Har haft en riktigt bra helg! I fredags var jag ute med Emma, Benny och två av hans kompisar. Vi var först på wooken och tanken var att jag INTE skulle dra vidare. Riktigt så blev det inte.Vi drog till café opera runt halv ett och stannade till tre nångång. Jossan som inte skulle slösa pengar pungade ut 220 kr på bara inträdet. Och sen nåra l på det såklart!
 
Lördagen var ännu bättre än fredagen. Då var det dags för älskade hgf att ha en reunion! Vi började med middag hemma hos Fanny medan vi förade och sen drog vi till amba! Vi var inte alla, men nästan alla! Det var jag, Emma, Fanny, Cornelia, Terese, Sara, Linneá, Linus, Joel, Sabrin, Jennifer, Moa och sen svängde även Jesper förbi en snabbis när vi var hemma hos Fanny. Det var så sjukt kul att träffa alla igen! Bästa huddinge ♥ Spenderade gårdagen med huvudvärken från helvete och sen träning. Och lite plugg på det. Vilket är vad jag gör just nu också, pluggar! Skola i en timma sen idag och sen träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0