Måndag

Idag har varit en ganska stressig dag och imorgon kommer också bli en stressig dag! Klockan ringde kl 5 imorse. Bara att pallra sig upp för att göra sig redo för jobbet. Kul.. Jobbade till halv 3, sen hem, käka någon form av lunch, plugga lite. Och sen iväg på träning. Ganska bra fokus idag måste jag säga, vilket behövs eftersom vi har många tävlingar framför oss nu. Sen hem, käka middag och nu har jag precis skrivit klart på min uppgift som ska vara klar på onsag. Ska kolla vad jag behöver ha med mig imorgon och sen blir det lite film! Måste få varva ner lite känner jag!
 
Imorgon ringer klockan 5 igen. Jobb mellan 6 och 9, sen direkt till skolan för grupparbete. Och sen förmodligen direkt till tävlingen. Och den lär sluta rint 8 halv nio, sen hem och försöka varva ner för att sedan sova och sen upp klockan 7 på onsdag. Åh, lugna dagar jag har just nu ♥
 
Men nej. Lying game och sen sova. Är det inte helg snart..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0