Duktig tjej

Ganska produktiv dag! Upp klockan 8, skola mellan 10 och 15. Sen förbi pappas jobb och skriva ut massa viktiga papper som jag behöver. Sen hem, käka middag tillsammans med mamma och pappa och sen har jag även hunnit städa och läst i böcker samt börjat fundera lite smått över vad jag ska ha med i tenta nummer 2. Det är ändå bara 2 veckor kvar tills den ska vara inne. Tiden går snabbt och vi ska hinna med en grupp examination också!
 
Nu tänkte jag lägga mig och kolla på förra veckans Criminal minds eftersom jag missade det. Direkt efter det blir det ett till criminal och sen blir det sängen. Skola mellan 9 och 12 imorgon och efter det ska jag till skärholmen tillsammans med Jessie! Sen ska jag njuta av ledigheten eftersom jag inte kommer få sova ut på ett bra tag. Jobbar måndag, jobbar 3 timmar tisdag morgon och sen skola på onsdag, stackars mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0