Söndag

Inte direkt haft någon ork eller tid att skriva i boggen de senaste dagarna! I onsdags hade jag först träning och sen träffade jag Niklas en stund. I torsdags var jag på förskolan som jag ska ha min VFU på. Var där i någon timma och pratade tider och uppgifter. Verkar vara en bra förskola, så jag hoppas att jag kommer trivas! På kvällen hade vi gympamöte i några timmar.
 
I fredags vart det utgång. Först till bowlingen med Nella och möta några från laget, sen kom Emma också. Sen åkte nella hem och jag och Emma drog vidare med laget. Missade min hållplats på nattbussen sen också, så blev en härlig promenad på 30 minuter hem, awesome! Igår drog jag och mötte Nilsson och sen mötte vi upp hans syster och hennes pojkvän plus kompisar. Blev en till utgång! Var en rolig kväll iallafall!
 
Nu ska jag strax på träning som varje söndag, men tänkte chilla gaaaaaaaalet tills dess, trött som faaen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0